vineri, 5 martie 2010

Cum ar fi fost dacă... ?

    Aş vrea să stau in patul meu pentru tot restul vieţii. Să nu mai am de a face cu grijile, stresul si probleme de zi cu zi. Vreau să mă trezesc şi să ramân aici, căci e cald şi bine. Să mă trezesc din visul meu, şi sa am timp destul să cuget asupra lui. Apoi să imi iau cartea cu paginile crem si scrisul mare in care scrie despre ce îmi place mie cel mai mult. Iar apoi eventual, cu grija si o oarecare reţinere sa aprind televizorul, evitand orice ştire, orice emisiune de bârfa si desmaţ; cautând desene animate, un film liniştit sau poate animale. Iar când am vazut destul, să imi trag pătura deasupra capului, să fiu doar eu in acel mic spaţiu, unde pot preţui orice centimetru.

    Raman in patul meu.
   
    Dar ma întreb: "Cum ar fi fost dacă..?". Şi încep sa îmi imaginez ca fac ceva, sunt cineva şi ma bucur de ceea ce fac, cu cine fac, orice fac, îmi imaginez ca am facut ceva de care sunt mandru, ceva pentru care sunt apreciat. Îmi imaginez ca iubesc si ca sunt iubit, că ajut şi ca sunt ajutat...

    Stai!

    Eu pot! Eu pot să fac aceste iluzii să devina realitate! Eu pot să fac ceea ce imi propun! Eu pot sa ajut! Eu pot să iubesc! Eu pot sa muncesc! Nu îmi voi petrece viaţa ascuns aici, ci voi ieşi la lumină şi nu imi voi petrece timpul intrebându-mă.. "Cum ar fi fost daca...?".

Niciun comentariu: